Veelgestelde vragen over betalingen

 Winkelmand    Mijn account     Klantenservice

Is het veilig om online te betalen?
Voor Kidzoo is veiligheid en vertrouwelijkheid erg belangrijk. Wij zetten maximaal in op de bescherming van uw gegevens en werken hiervoor samen met de marktleider in online betalingen, mollie.com. U kan dus gerust zijn van een veilige betaling en een correcte afhandeling.
Hoe kan ik betalen?
U kan bij Kidzoo op één van de volgende manieren betalen:
  • Via Bancontact/Mistercash/iDeal. U kunt uw gegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen voor een correcte afhandeling.
  • Via creditcard (Visa, MasterCard en Maestro). U kunt uw gegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
  • Met Paypal. U kunt uw gegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met Paypal voor een correcte afhandeling.
  • Via overschrijving: U kunt het totaalbedrag overmaken op ons rekeningnummer onder vermelding van uw bestelnummer. In dat geval gaan wij pas tot de verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 3-5 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de website vermeld staan.
  • Met een cadeaubon! Voer de couponcode in bij afrekening. 

Voor Kidzoo is veiligheid en vertrouwelijkheid erg belangrijk. Wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk.
Kopie van mijn factuur?
Nadat u bent ingelogd onder ‘mijn account‘, kan u onder “bestellingen” uw factuur raadplegen. U kan hier uw factuur opnieuw afprinten.
Openstaand bedrag
De behandeling van uw betaling neemt, afhankelijk van de gekozen betaalmethode, maximaal 5 werkdagen in beslag. Tot die tijd staat het bedrag open.

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Contacteer onze klantenservice, zij helpen je graag verder!