Veelgestelde vragen over bestellingen

 Winkelmand    Mijn account     Klantenservice

Hoe maak ik een bestelling?
Stap 1
U kiest bij het gekozen artikel het gewenste aantal en klikt op ‘in winkelmand’. Uw product wordt nu toegevoegd aan uw winkelwagen. U kan nadien rustig verder winkelen. De inhoud van uw bestelling kunt u steeds controleren via ‘mijn winkelmand’. Klik op het [wp-svg-icons icon=”cart” wrap=”span”] icoontje rechtsbovenaan om uw winkelmand te bekijken.
– 
Stap 2
Open uw winkelmandje om uw gekozen artikels te bekijken. Hier kunt u uw winkelmandje wijzigen en de verzendkosten controleren. Klik nu op ‘ga door naar afrekenen’.
 –
Stap 3
U bent nu in de ‘kassa’ – zone.
U kan kiezen om als eenmalige klant op te treden of een login aan te maken zodat u de verdere stappen bij een latere bestelling niet meer moet herhalen.
Vul dan uw factuuradres, leveringsadres, betaalwijze en leveringswijze enz. in op het online formulier dat u ziet.
 –
Stap 4
Tenslotte dient u enkel nog uw bestelling te bevestigen. U wordt doorverwezen naar de betaalpagina om uw betaling direct uit te voeren, volgens de gekozen opties.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
[wp-svg-icons icon=”arrow-right-2″ wrap=”span”] U heeft een login
Indien u een login bezit, kan u inloggen op onze site. Via ‘mijn account’ kan u de status raadplegen van uw bestellingen. Indien uw bestelling de status ‘wachtende’ of ‘bezig met verwerken’ heeft, kan u contact opnemen met onze klantenservice met de mededeling dat u wenst af te zien van uw bestelling.
Indien de status ‘voltooid’ is, dan is uw bestelling reeds verzonden. U kan uw bestelling nog steeds annuleren door gebruik te maken van uw verzakingsrecht van 14 dagen. Lees hier meer over uw verzakingsrecht.

 

[wp-svg-icons icon=”arrow-right-2″ wrap=”span”] U heeft geen login
 Gelieve dadelijk contact op te nemen met onze klantendienst. Indien de bestelling nog niet uitgeleverd is, dan wordt deze door ons geannuleerd.
Indien de bestelling reeds uitgeleverd is, dan kan u als klant bij online aankopen steeds gebruik maken van uw verzakingsrecht van 14 dagen. Lees hier meer over uw verzakingsrecht.
Bestelling geannuleerd?
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
 –
– Het artikel is toch niet leverbaar.
– We hebben uw vooruitbetaling 2 weken na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘overschrijving’ heeft gekozen.
 –
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.
 –
Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze klantenservice op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is. Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om u een artikel na te zenden.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Kidzoo is uitsluitend een webwinkel en levert al haar bestelling op het adres van de klant.

 

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
Nadat u bent ingelogd onder ‘mijn account’, kan u onder “mijn orders” uw bestellingen met hun status bekijken. U kan hier ook uw factuur opnieuw afprinten.
 –
Mogelijke statussen:
 –
– “Wachtende” of “Besteld” : uw bestelling werd goed ontvangen maar nog niet betaald. 
– “Bezig met verwerken”, “Betaald” of “Klaar voor leveren” : uw betaling werd goed ontvangen maar de bestelling is nog niet verzonden 
– “Afgerond”: uw bestelling werd bij ons verzonden 
– “Geannuleerd” : uw order werd geannuleerd 

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Contacteer onze klantenservice, zij helpen je graag verder!