Veelgestelde vragen over leveringen

 Winkelmand    Mijn account     Klantenservice

Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bij bestellingen met een aankoopbedrag vanaf 150 euro zijn gratis, op voorwaarde dat deze bestelling in één keer verzonden kan worden.
 –
Bij bestellingen aan huis onder de 150 euro betaalt u 5,95 euro.
 –
Naar welke landen verzenden we?
We verzenden over heel België en Nederland.
De levertijd is verstreken, maar mijn bestelling is nog niet verzonden.
Bij meerdere artikelen in één bestelling doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Wat is de levertermijn?

Bij de meeste van de artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Als deze producten bij ons in voorraad zijn, ontvangt u deze artikelen uit ons assortiment binnen 1 à 3 werkdagen bij u thuis na ontvangst van de betaling.

Hoe gebeurt de levering van meerdere artikelen?
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt van onze logistieke partner een track & trace link waarmee u de bestelling nauwgezet kan volgen.
Kan ik mijn leveringsdatum en leveringstijdstip bepalen?
Jammer genoeg is deze service nog niet beschikbaar. We werken er momenteel hard aan.
Kan er op zaterdag of zondag geleverd worden?

Kleine pakketjes (brievenbus) kunnen ook op zaterdag geleverd worden, helaas niet op zondag, maar we werken er hard aan.

Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Indien u niet thuis bent bij levering, kan u vragen aan uw buren of het pakket daar geleverd kan worden of ergens op een veilige plaats aan uw woning geplaatst kan worden. U hangt dan best een boodschap aan uw deur voor de chauffeur. Indien u dit toch niet vertrouwt of niet lukt, dan zal de koerier een boodschap nalaten in uw brievenbus en u de mogelijkheid bieden een nieuwe datum af te spreken of een ander leveringsadres te kiezen.

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Contacteer onze klantenservice, zij helpen je graag verder!